diumenge, 20 de setembre del 2009

Més que paraules

3 comentaris:

Anònim ha dit...

"Més que paraules"

"T'estimo"
no són les paraules que vull sentir de tu.
No és que no vulgui que
me les diguis, però si sabessis...
Que fàcil que seria que em mostressis com et sents.
Més que paraules, és tot el que necessites per fer-ho realitat.
Després no m'hauries de dir "t'estimo",
perquè jo ja ho sabria.

Què faries tu, si el meu cor es trenqués?
Més que paraules per mostrar-te què sento,
que per a mi el teu amor és real.
Què diries, si em guardés aquestes paraules?
Llavors no podries fer les coses d'una altra manera,
dient simplement "t'estimo".

Més que paraules...

Ara que he intentat parlar-te i fer-te entendre,
tot el que has de fer és tancar els ulls,
allargar la mà i acariciar-me.
Tinga'm a prop, estimada, no em deixis anar.
Més que paraules, és tot el que vaig necessitar que m'ensenyessis.
Llavors no hauries de dir que "m'estimes"
Perquè jo ja ho sabria.

De fet, ja ho sé. Ho sabem tots dos, i amb això sóc feliç.

Trufete ha dit...

Ai... que m'emociono...
Un petó!

Unknown ha dit...

mmm m'encanta

buildingblocs

Comments on Biblio què?: Senzillament del.iciòs

Blog de pràctiques sobre el web social

Qui no té feina, el gat pentina

Web 2.0. El bloc de la Marta

Web social i biblio...Què?

Com fer un bloc

Web_Social_Opisso

Helen Ripley

Què és aixo del 2.0?