Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Lluís Llach. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Lluís Llach. Mostrar tots els missatges

dijous, 8 d’octubre del 2009

buildingblocs

Comments on Biblio què?: Senzillament del.iciòs

Blog de pràctiques sobre el web social

Qui no té feina, el gat pentina

Web 2.0. El bloc de la Marta

Web social i biblio...Què?

Com fer un bloc

Web_Social_Opisso

Helen Ripley

Què és aixo del 2.0?