dissabte, 4 d’octubre del 2008

K08 i els bibliotecaris


Kosmopolis 08 té programada una activitat per a bibliotecaris el dijous 23 a les 11h. al Cafè Europa i pinta molt bé.
La vida después de Google (Año I d.G.) amb Joaquín Rodriguez
Jo segur que no hi puc anar, però si algú aconsegueix seduir el seu jefe, combinar-s'ho amb algun company perquè el cobreixi a préstec, escapar-se de la feina amb alguna excusa...si us plau, feu-me'n cinc cèntims. Dubto molt que més endavant hi hagi cap mena d'arxiu d'aquest acte.

1 comentari:

Mon ha dit...

Rosa, jo ho tinc molt difícil...els dijous em toca treballar i no puc demanar que em cobreixin. De tota manera en podem parlar.
Ja ens trucarem.Petó.
Mon

buildingblocs

Comments on Biblio què?: Senzillament del.iciòs

Blog de pràctiques sobre el web social

Qui no té feina, el gat pentina

Web 2.0. El bloc de la Marta

Web social i biblio...Què?

Com fer un bloc

Web_Social_Opisso

Helen Ripley

Què és aixo del 2.0?