diumenge, 5 d’octubre del 2008

RSS

Finalment he pogut fer l'activitat RSS, he suat però ...

Primer he anat a buscar l'agregador i m'he donat d'alta, m'ha generat un arxiu (default) que he guardat en una carpeta, i quan l'he obert amb l'explorer m'ha donat tot de dades sobre el meu bloc amb una adreça http://www.blogger.com/profile/05637306788456390896 que he desat a Configuració/canal del lloc web/Url de redirecció de feeds de missatges.
Després he buscat els llocs i m'hi he anat subscrivint, cada una de les adreces les he anat enganxant a Format/afegeix un gadget/ Flux d'actualització i... victòria! m'anaven sortint els titulars ordenadets allà on jo he volgut del meu bloc, si no us ho creieu vegeu-ho al final de la pàgina.
El meu dubte ara és si s'actualitzaran les notícies, per tant m'espero fins demà per parlar dels avantatges que suposa el Rich Site Summary

4 comentaris:

Anònim ha dit...

MAAAMA!! :)
com t'esta anant?
esperu que moltbe
unpeetoguapa.
riitta!

Rosa ha dit...

Mon,
M'he volgut subscriure al teu blog i no em deixa. Em remet a la teva pàgina de perfil d'usuari.
(t'escric des del curset de LINUX, al costat tinc al Jaume Agudo que t'envia recordsssssssssss)

Rosa

Mon ha dit...

Rosa, no ho entenc, has de posar l'adreça del bloc no?
http://bluma-mon.blogspot.com/
...demà ho preguntaré al profe si continues sense poder agregar-me.
Tu en tens un de bloc?...
Petó
Mon

Rosa ha dit...

Mon,
Millor que hi preguntis al Guifré perquè avui encara quan em subscric al teu RSS em remet a la teva pàgina de perfil.
Parlem a la tarda!
Petonets

buildingblocs

Comments on Biblio què?: Senzillament del.iciòs

Blog de pràctiques sobre el web social

Qui no té feina, el gat pentina

Web 2.0. El bloc de la Marta

Web social i biblio...Què?

Com fer un bloc

Web_Social_Opisso

Helen Ripley

Què és aixo del 2.0?